30 01 2012

-ROBSTEN-

-ROBSTEN- |  görsel 1

       DEVAMI VAR!! Devamı

30 01 2012

ÇOK GÜZEL ROBSTEN ÇALIŞMALARI BULDUM!!

ÇOK GÜZEL ROBSTEN ÇALIŞMALARI BULDUM!! |  görsel 1

          DEVAMI VAR... Devamı

30 01 2012

Önemli!!!

Önemli!!! |  görsel 1

     ARKADAŞLAR SİZE BİR SORU SORMALIYIM.   DUYDUĞUMA GÖRE   KRİSTEN VE ROBERT AYRILMIŞ DOĞRU MU?   LÜTFEN CEVAPLAYIN...   BEN İNANMIYORUM...   PANELDEN YORUM ALINIR.. Devamı

30 01 2012

Anna, Robert, Kristen ve Şafak Vakti'nden Bahsetti

Anna, Robert, Kristen ve Şafak Vakti'nden Bahsetti |  görsel 1

  Robert Pattinson ve Kristen Stewart'tan basının ilgisini çekmekle uğraşmak hakkında bir şeyler öğrendin mi? Bu kadar ilgi görüp de nasıl çıldırmadıklarını aklım almıyor. Biliyorum, ben böyle bir şeyden korunabilirim. Ben onlara böyle şeylerle başa çıkabildikleri için hayranım. Şafak Vakti 1. Bölüm Kasım'da vizyona giriyor ve bu senin son Alacakaranlık filmin. Nasıl hissediyorsun? Çekimin sonunda kendimi kutlama havasında hissettim. Üzgün değildim. İyi bir iş çıkarmış gibiydim. Ve sabahın 5 idi. Çok uzun bir akşam olmuştu ve biz sadece kimsenin soğuktan başparmağını kaybetmeden 5 film çekebildiğimiz için memnunduk. Eminim ki film vizyona girdiğinde üzüleceğim ama daha çok kimse ciddi bir yara almadan tüm filmleri çekebilmemiz heyecan verici. Herkes düğün sahnesi hakkında konuşuyor. Nasıl bir şeydi? O konuda yapılması gerek yığınla şey vardı. Ama eminim bir şey söylersem, bu beni öldürür (Film şirketinden bahsediyor) Yani, sadece hepimizin sıcak göründüğünü umduğumu söyleyebilirim, çünkü hepimiz donuyorduk. Kaynak:Twilight-Türkiye  Kaynak:http://twilightrobelif.blogcu.com/   ... Devamı

30 01 2012

Rob - Mackenzie - Kris Üçlüsü

Rob - Mackenzie - Kris Üçlüsü |  görsel 1

  'Rob ve Kris'in bir kızı olsaydı, Mackenzie gibi görünürdü' demiş Bill Condon!       Devamı

30 01 2012

BU GİFE BAYILDIM...

BU GİFE BAYILDIM... |  görsel 1

    Devamı

30 01 2012

Taylor’ın sadeliği

Taylor’ın sadeliği  |  görsel 1

Taylor’ın sadeliği                                                                                   Taylor’ın sadeliği   Taylor’ın sadeliği      Taylor Swift, geçtiğimiz hafta içerisinde New York’ta hayvanat bahçesini gezdi... Doğal olarak son derece spor bir tarz tercih eden Taylor, hoş görünüyor. Daracık jean pantolonun üzerine giydiği mantosunun hem rengi hem de modeli çok şık. Kehverengi, önden bağcıklı ayakkabıları ve aynı renk çantasıyla giysisini tamamlayan Taylor, boynuna da  bir şal koymuş olsa çok daha havalı görünebilirdi. Taylor’ın sadeliği        ... Devamı

30 01 2012

Yeni yıl, yeni saç!

Yeni yıl, yeni saç!  |  görsel 1

  Yeni yıl, yeni saç!     Justin Bieber, 2012’ye değişiklerle başladı.   Geçtiğimiz günlerde Michael Jackson için düzenlenen bir geceye katılan Justin, rengini koyulttuğu saçlarıyla dikkat çekti.  26 Ocak akşamı düzenelenen gecede, Michael’ın kızı Paris ve annesi Katherine ile de tanışan Justin, bir de şarkılarından birini söyledi. Twitter’ına da ‘Michael‘ın ailesiyle tanışmanın bende stres yaratacağını düşünüyordum ama herşey çok güzeldi.’ şeklinde yazdı.  Devamı

30 01 2012

BİRDE ŞUNU BULDUM..

BİRDE ŞUNU BULDUM.. |  görsel 1

    BİRDE ŞUNU BULDUM.   BENCE ŞİMDİYE KADAR YAYINLADIĞIM   ROBERT GİFLERİNDEN EN GÜZEL BU SANIRIM. Devamı

30 01 2012

SİZE SÜPER BİR HABER DAHA!!!

SİZE SÜPER BİR HABER DAHA!!! |  görsel 1

             AZ ÖNCE "GECEYARISI GÜNEŞİ" KİTABINI BULDUM.   ŞİMDİLİK  16 BÖLÜM...   BLOGCU ESKİ ŞABLONLARIMIZI VERİNCE   16 BÖLÜMÜ HAFTADA İKİ KEZ VERİCEM...   BU ARADA BU GİFLERİ ÇOK BEĞENDİM..   TEK NEDENİ POB GİFLERİ OLMASI...    :D ... Devamı

30 01 2012

YAŞASIN!!!!!!!! :D

YAŞASIN!!!!!!!!   :D |  görsel 1

    AZ ÖNCE BLOGCUYU AÇTIM   VE   ARKADAŞLARDAN BLOGCUNUN ESKİ HALİNE DÖNDÜĞÜ YAZIYORDU..   ACAYİP BİR ŞEKİLDE SEVİNDİM..   BUGÜNDEN SONRA  PROTESTO ZAMANIMIZDAKİNİN 2 KATI PAYLAŞIM   YAPICAM...   BU ARADA BLOGCU   ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.   BİZİ ANLADIĞIN İÇİN SENİ TEBRİK EDİYORUM...   Devamı

29 01 2012

Miley’den muhteşem cover!

Miley’den muhteşem cover!  |  görsel 1

Miley Cyrus bir çok genç sanatçıyla brlikte aynı projede yer aldı.  Bob Dylan’ın “You’re Gonna Make Me Lonesome When You Go”  isimli parçasını yorumladı. Efsanevi sanatçının şarkılarını yorumlayanlar arasında ayrıca Kesha, Adele ve Maroon 5 gibi isimlerde yer alıyor. Miley ise, country tarzıyla söylediği şarkıyla duyanları hayaran bırakıyor...Videolar ise sırasıyla yayınlanacak ama ilk yayınlanan elbetteki Miley’nin yorumuna ait... Hala izlemedin mi?  Devamı

29 01 2012

KÜÇÜK BİR DİALOG DAHA...

KÜÇÜK BİR DİALOG DAHA... |  görsel 1

  Damon : Bir zamanlar ona herkesten çok güvenirdim. Elena: Güven güveni doğurur. Güvenilmek için güvenmelisin. Damon: Bana ders mi veriyosun ? Elena : Derse mi ihtiyacın var ?   Devamı

29 01 2012

Ya sen niye bu kadar mükemmelsiin? ♥ ♥

Ya sen niye bu kadar mükemmelsiin? ♥ ♥ |  görsel 1

  Ya sen niye bu kadar mükemmelsiin? ♥ ♥   Devamı

29 01 2012

Paul Wesley Gerçekleri :

Paul Wesley Gerçekleri : |  görsel 1

  -İlk öpüştüğünde 9 yaşındaymış ve bu bir yüzme havuzunda gerçekleşmiş. -Aşık olduğu ünlü:Monica Belluci.Oynadığı filmleri izlemeye bayılıyor ve süper seksi olduğunu düşünüyormuş. -Kings of Leon şarkılarını çok seviyormuş. -Üzerinde cüzdan ve nakit para taşımayı sevmiyor. -17 yaşındayken punkçıymış.    Devamı

29 01 2012

BİR TANE DAHA...

BİR TANE DAHA... |  görsel 1

Damon : Yüzüğüm nerde ? Stefan : Saklaması için Zach'e vermiştim.Belki de onu öldürmemeliydin. Damon : Neredeyse kandırıyordun. Nerede o ? Stefan : Geri alacağım ama zamana ihtiyacım var. Damon : Ne yaptın ? Roma'ya mı kargoladın ? Nerede o ? Yüzüğümü istiyorum Stefan yoksa sıradaki kurbanım Elena olacak. Stefan : Ölmeni zaten istiyorum. Bunu yapmam için bana bir sebep daha verme. Damon : Seni parçalara ayırmak için bir sebep verme.     Devamı

29 01 2012

KISA BİR DİALOG

KISA BİR DİALOG |  görsel 1

  Elena : Yanında güvende olabilecek miyim ? Damon : Evet. Elena : Aklımı filan okumayacağına söz veriyor musun ? Damon : Evet. Elena : Sana güvenebilir miyim ? Damon : Atla arabaya.♥   Devamı

29 01 2012

AH DAMON!!

AH DAMON!! |  görsel 1

  Klaus: Kız kardeşim kaybolmuş. Bu sorunu çözmem gerekiyor. Damon: Tatlı,sarışın bomba ve psikopat olan kardeşin mi?     Devamı

29 01 2012

...LAN...

...LAN... |  görsel 1

  Devamı